I.L.U. ilupoodide keti kaupluste kontseptsioon uueneb

20.09.2022

I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendamas oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut. 15. septembril avati esimene täielikult uuenenud ilupood Pärnu Keskuses. Oktoobri alguses avatakse brändi flag-ship kauplus Tallinnas Rocca al Mare Keskuses, tulevikus on plaanis uuendused läbi viia kõikides I.L.U. kauplustes.

„Nii suuremahuline uuendus on I.L.U. 13-aastases ajaloos märgilise tähtsusega investeering ja meie püsiklientide poolt kindlasti pikisilmi oodatud,“ rääkis I.L.U. tegevdirektor Anne-Liis Ostov. „Uute I.L.U. poodide planeerimine ja ehitamine on meie arendustiimil aega võtnud pisut vähem kui aasta. Enne uuendusprotsessi tehtud kliendiuuringud julgustasid meid tegema nooruslikumat, mängulisemat ja naiselikumat poodi.“ Uuendatud poes on tähelepanu pööratud jätkusuutlikele ja säästlikele lahendustele – plakatid ja valguskastid on vahetunud digiekraanide vastu, täielikult on üle mindud LED-valgustusele ning ehituses kasutatud materjalide valikul silmas peetud loodussõbralikkust. „Oleme laiendanud oma kaubamärkide valikut ning oluliselt rohkem pinda andnud nahahooldustoodetele. Ka nišiparfüümid ja toidulisandid on edaspidi varasemast suuremas valikus, et klientide soovidega ühte sammu käia. Värskem ei ole ainult müügisaalide välimus ja sortiment vaid uuenduse sai ka ettevõtte reklaamikeel ning kogu I.L.U. bränding.“

I.L.U. uuenenud poodide sisearhitektuurse lahenduse taga seisab Ace of Space sisearhitektuuribüroo eesotsas Ines Käärmaga. „Müügisaali kujundamine ja kontseptsiooni kooshoidmine on tõsiselt suur väljakutse, kus käivad kõrvuti praktilisus ja erilised disainilahendused. Kõige enam inspireeris ikkagi I.L.U. soov muutuda nooruslikumaks, mängulisemaks ja julgemaks. Kuna põhiline sihtgrupp on naised, siis müügisaalides saab näha eelkõige naiselikke vorme ja värve, mis pääsevad esile tänu põhjalikult valitud materjalidele. Lõpptulemus on oluliselt avaram ja helgem, kui me seni oleme harjunud I.L.U. poodides nägema,“ rääkis Ines Käärma. „Otsuseid tehes ja materjale valides pidasime silmas materjalide jätkusuutlikkust, nii ongi müügisaali tee leidnud efektne ümbertöödeldud kivist roosa kassalaud ja väljapanekumööbel. Lisaks silmapaistvale välimusele on tegu uuendusliku ja vastupidava materjaliga, mida Eestis veel nii laialdaselt ei kasutata,“ lisas Käärma.

Lisaks poodide põhjalikule uuendamisele sai uuesti lahti mõtestatud ka I.L.U. brändi visuaalne identiteet, mille loojaks on disainiagentuur Putka eesotsas Erik Teemägiga „Soov oli luua värskem, kaasaegsem ja pilkupüüdvam ilme traditsioonilisele, suure ostjaskonnaga ilupoele. Kujundus, mis meeldiks enesekindlale ja enesest hoolivale naisele. Töös inspireeris nii uus sisekujundus, mis haakus minu visiooniga, kui ka avatud ja nõudlik klient,“ rääkis Erik Teemägi.

Tulevikus saavad uuenduse kõik I.L.U kauplused. „Tööd on juba alanud ka Ülemiste Keskuse I.L.U. planeerimisega, kus muudatused toimuvad 2023. aasta alguses ning kaupluse pind suureneb oluliselt,“ ütles Anne-Liis Ostov lõpetuseks.

I.L.U. kauplusi opereerib TKM Beauty Eesti, mis kuulub Tallinna Kaubamaja Gruppi. TKM Beauty Eesti OÜ on asutatud 2007 aastal. Ettevõte tegeleb kosmeetika- ja ilutarvikute jaemüügiga ja kaupleb I.L.U. kaubamärgi all viie ilukauplusega Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning üle-Eestiliselt e-poega www.ilu.ee.